Veckan som gått

Måndag, ja det var en vanlig måndag.. arbete 8-173o.
Bakade muffins som skulle bjudas på till jobbet. Försöker hitta recepet för att dela med mig av det goda till er. Det blev brända Äppel- och morotsmuffins som resultat. De var väldigt goda, mera sånt. 

Tisdag var det grillning med vänner på schemat. Maria, Daniel & barnen var redan på plats. Kul att ha de med, länge sedan nu... tyvärr blir det så ibland. Mysigt hade vi med god mat, spring & såpbubblor. Jonas kom åh sällskapade, vi grillade våra hamburgare med gucca-måle. Rosévin & öl till maten, en tisdag bara så där.
Nina kom sedan med lite jordgubbar & sin lax med grönsaker att grilla. Mera rosé....
Det var en perfekt kväll, även om mina stressnerver sattes lite i gång.



Onsdag, jobb, städ & träning

Torsdag så jobbade jag lite extra på eftermiddagen & sedan träning. 
Gjorde en av mina favoriträtter, lax i sås för att bjuda på.

Fredag
Gjorde lite stan & sedan blev det middag på Sangria. var där med Jonas, Patrik, fredrik & hans vänner kom förbi.
Det var en härlig kväll

Lördag, dagen då Jonas åker hem till norrlänska skogarna. Vi vinkar hejdå på eftermiddagen... efter shopping & lunch på stan. 
Lägger mig hemma i gräset för att få lite sol, somnar efter att ha läst lite tidningar.
Tränar ett varv löpning i skogen, men det var  galet varmt.... hot hot hot.
Gör mig snyggare, tar mig till uteserveringen & möter upp mitt folk. Får ett jättetrevlig kväll med trevliga vänner & självklart dans.

Idag var det mys picnic med vännerna Elenor Malin & lilla tösen Neila.
Ost, kex, bröd, juicer, jordgubbar, lime/ jordgubb kesella, ananas, grönsaker & dip
Gotti gott, detta har jag längtat efter.
Har sovit inne en stund, sen mat, tvättstuga & nu ett träningspass på gymmet

Uppdaterar med bilder senare.
Puss & kram


Min & jonas goda burgare

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

det ligger nära varamon alltså i motala =) lite mindre folk, bättre koll på barnen där hehe

Postat av: Sofie

http://www.corren.se/sommar/?articleId=5272713&date=&menuids=



Fotoskola och sommarbildentävling!! :)

2010-07-05 @ 21:18:33
URL: http://soffanscorner.blogg.se/?tmp=0518584

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback