Lite uppdatering

Haft några härliga dagar & fått uppleva vackra östergötland. 
Hade en underbart mysig söndag med resturang & kommisarie Bäck på bio
Måndagen försvann lite åt att försöka få kontakt med min hyresvärd, men sen bar det av till Ikea för lite shopping.
Åh på tisdagen var vi på en minnesvärd vandring i Omberg, så himla vacker & varierande natur! Det var helt fantastiskt.



På onsdagen blev jag tagen till Söderköping, jag har alltid velt åka dit & igår var det äntligen dags! Det blev lunch i hamnen på ett mysigt ställe. Började med att ramla i trappan (som var lite skev & dan...) & fick ont i min höger fossing. Blev väldigt rädd att det var värre, men det är lugnt. Har fortfarande lite stelhet & ömhet! Men det är bara le & se glad ut... efter tårarna! Vi åt ingen glass på kända smultronstället, kön fick oss att tappa lite suget & så var inte jag så glassintresserad, en god lunch lockade mer!
Vi strosade runt lite i hamnen & staden, väldigt mysigt & fint!
På kvällen åkte vi till till vänner åh en bebis, där fick vi lite tacos. Mumma!

Lite senare.... min telefon hamnar i tvättkorgen, ovetandes om det fick jag cykla & träffa vänner utan min lur.
Det blev ingen fika, men det blev film inomhus... det regnar i denna del av landet!


Kommentarer
Postat av: maria

jag skulle också vilja åka dit!!!

blir nog inte av dock :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback