Lägenhet till försäljning

På söndag är det visning av min förra lägenhet. Min fd. sambo har bott kvar i den tvåan vi flyttade in i när vi blev Linköpingsbor. Men nu tar han sitt pick & pack till Norrköping. Vår lägenhet ska säljas, känns lite synd faktiskt. Ni får säga precis vad ni vill, men jag har lite sorg i hjärtat! Åh ett erkännande, många av mina saker är fortfarande kvar på vinden. Plus att i sovrummet finns en bild på mig, dumt va? Får ha en papp-påse över huvudet om jag ska gå på visning!  









Badrummet hel renoverat av Fredrik.


Älskade denna lägenhet!
Vill du handla?
Överstegatan 4, Linköping ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda H

Förstår att det känns tungt och märkligt att den säljs... En period av livet som avslutas helt nu liksom. Jag tycker alltid det känns vemodigt när man flyttar från ett ställe, och det är nog oavsett om man bott där hela tiden eller flyttat ifrån den innan, som du... Det kommer att kännas bättre om några veckor när den är såld och det är klart, då kan man gå vidare. Kramar!

Postat av: Malin

Du ska inte köpa den då ;)

2009-10-15 @ 09:46:28
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag tycker du kan ta ditt pick och pack och flytta till Norrköping duockså, inte för att han gör det men för att du har massa vänner här, och mysiga blomaffärer =) Hör av dig nästa gång du ska hit! Kramar

2009-10-15 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback