skönt att ha helg

Jag har haft en väldig skön helg. Började fredagen med att göra mysigt hemma & sedan satte jag mig ett glas vin!
Kvällen blev ganska sen, men det var det kanske värt!
På lördagen tag jag det lungt på förmiddagen, för att sedan vara barnvakt på eftermiddagen.
Jag tog barnen till Valla för att leka & titta på djur, mötte även upp Maria. Vi hade det jättemysigt tillsammans!



På kvällen hade jag sällskap, ännu mer vin!
Denna kväll kom jag i säng skapligt & sov länge. Åt en mumsig & nyttig frukost! För att sedan ta en promenad i skogen på drygt en timma! Underbart!

Annars idag har jag tagit på lungt, lagt ansiktsmask, vilat lite & har just precis ätit paj!
Måste nu leta efter en väldigt  viktig sak....

Hoppas ni haft en lika skön helg som jag!

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack för träffen i valla!

fin bild!

lägg upp länk till din GI müsli ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback