Vinterresa





Nu var min vintersaga över! Jag har haft det så himla bra, med världens härligaste sällskap! Är så himla glad att jag har så himla bra vänner precis överallt. Det är en lång resa att åka till söta Marianne, men det är det värt. För hon ligger mig så varmt om hjärtat!
Marianne & hennes familj tog oss södertjejer på äventyr. Första dagen var vilodag, med inhandling av middag, dryck & annat oviktigt gott. Andra dagen så åkte vi på skidäventyr, Och jag är mega stolt över oss! Mest över mig själv! En mil på skidor & jag överlevde alla backar! Krockade inte heller med några träd.
Väldigt stolt över mina vänner som har så mega mycket energi, jag beundrar! Inspirerad & imponerad! För de har varit på flera skidturer & någon joggingtur...

Sedan har vi åkt skoter till olika platser för att grilla & mysa! Sett vettskrämda orrar & gulliga rådjur.
Tillsammans har vi lagat goda middagar, & efterrätter,
Vi har haft goa stunder med lilla Alfred, så söt man kan vara! Charmtrollet varit som var lite sjuk... hoppas han är kryare nu när syskonen ska ta över lekandet efter de tre tanterna!

Tack till alla som gjorde min resa så minnes värd! 

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

helt underbara bilder! saknar dig gumman, gött att du är hemma snart <3

Postat av: Ida

Så fina bilder!!! :)

Är på nåt sätt glad att inte jag var med... ni är för hurtiga för mig! Jag vill bara njuta av lugnet och naturen!! ;)

2009-03-30 @ 20:46:58
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åhh så fint :)

2009-03-30 @ 21:13:43
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ida, vi var väldigt lite hurtiga... vi satt mest still och tryckte i oss godis och korv!! :)



Susanne, säger du attt jag är en tant?! Thö... tala för dig själv!! ;)



2009-03-31 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback