Vilken underbar vårvärme

Helt toppen att vara ute, värmt & härligt! Jag har gjort stan, köpt kvällens drycker & lite annat smått! Är inte särskilt rik, annars hade jag nog kunnat plocka hem några klädpåsar & hittade även inredning jag vill ha! Är inspirerad till hemmet & balkongen, lycka!
Känner mig glad & nöjd över dagen & det kan bara bli bättre, ska snart göra mig fin för cocktailfest!

I torsags var jag hos min frisör, resultatet: Bra, men svårt att göra i ordning! Plattången är viktigare än någonsin!
Hihi, igår blev det ingen frukost i magen. När jag var klar med håret var det dags att gå till tåget! Min frukost blev en liten bit äppelkaka som barnen & vuxna fick till fika på storsamlingen
Maria ville se hur luggen blev, så här kommer en bild.


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

superfint!

haha vilken frukost ;)

Postat av: Marianne

Ser fint ut, ser fram emot att träffa dej alldeles snart!!

Kram

2009-03-22 @ 10:53:45
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback