Underbaraste äventyret

... i norrland!
Känns helt underbart att vara här hos vänner, med vänner! I natt sov jag djupt i 10 timmar & vaknade helt utvilad!
Äventyret igår var att handla inför hela helgen & sedan gick vi en promenad med vovven Baloo. Innan det var dags för älg, potätgratäng & sallad! En helslut liten Suss, somnade tidigt!

Idag var det en annan typ av äventyr, skidåkning & skoter, samt mysigt grillstund med goa norrlänningar!
Jag har dragit på mig gamla norrländskan! Ni ska veta vad jag njuter av livet här!
I morgon blir det mer skoter & då hoppas vi på att lilla Alfred får åka med. Lilldrängen är bara för go! Liten sjukling, men charmas kan han!

Ja´ skriv mer framöver!
Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vad härligt det låter o jag blir lite avis! jag vill med!

Postat av: Marianne

Saknar er redan!!

Tack för en underbar helg!

2009-03-30 @ 14:28:01
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback