Fredag

Det föregående inlägget hade tydligen inte blivit publicerat, så det blev skickat idag! Gamal rapport...
Igår var en stressig kväll utan träning, hade tvättid & var i väg hos min frisör för att frächa till frisyren.
Efter jag kommit hem var jag världens tröttaste tös, men började städa lite i lägenheten!

Idag har jag jobbat lyx tider & kom ganska precis hem!
Fick  sällskap av Mia på tåget i morse, en av de två M (Emmen) som har fest i morgon. Det var trevligt att träffa
henne, vi sågs senast i november! Vi tjattrade om ditt & datt under mina 6 minuter på tåget!
Tänk vad konstigt det är, ibland träffar man inte människor man känner på jätte länge & när man väl ses blir det tätt & ofta! Sedan börjar det om... Märkligt!!

Äntligen fredag, ikväll blir en lugn hemma kväll med vin & tända ljus! I Morgon är det 25+25 årsfest! Jippi vad jag längtar... gänget är så goa!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

hoppas du har kul idag på festen gumms! visa nya håret (eller luggen hihi)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback