Uppdatering av mitt liv

Midsommar
2oo9


Så här kände jag mig på midsommarafton....

Marias Jonathan & Lukas

Midsommaraftonskvällen var det fest med lekar, tårta, sång & grill.



Jag & Simon
Jag & Jennie


Spa-kväll hos Maria med Jennie, Petra & Bella

Goda förrätter




Åh massage, så himla skönt!


GI-efterrätt

Gias möhippa 27 juli 2oo9
Mer om möhippan får ni läsa i ett framtida inlägg

Personalfest 3 juli 2oo9
Vi var ute på jobbet och gjorde god mat, spelade singstar & Guitar Hero
Det blev en hellyckad kväll innan gänget åkte på semester



Cinderella 4 juli 2oo9


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Asså 2009 kommer verkligen vara ett år att minnas! Längtar tills jag får skriva min årskrönika! =)



Så himla mycket som händer, hänger knappt med! Men ååh så roligt allting har varit och kommer att bli =)=)=)=) ONE WEEEEEEK!!! Gosh, Baby...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback