Studiedag

Vi har haft en jättebra studiedag med grovplanering av vårterminen! Det blev mycket vettigt gjort & vi fick mycket ut av dagen. Vid flera tillfällen fick vi skrattanfall, men vad var det vi skrattade åt egentligen?
Kring lunch kom Stina med mat & vi fick mumsa en väldigt god lasagne!

Stinas sista dag. snyft!
Därför fick hon ett jättefint halsband av oss i personalen. Det var en silverkedja med en berlock som såg ut som en blomma! Kommer att sakna henne!!

Vi åt
efterrätt tillsammans innan det blev dags för kramkalas!

Efter en lång arbetsdag, gick jag på stan! Med sönderfrusna fötter, eller stortår rättare sagt!
Handlade lite vin till i morgon & självklart lördag!
Shoppade också nya underkläder till mig själv!
När jag kom hem hade jag fått mitt första paket i postlådan.... men det är klart att jag väntar tålmodigt till i morgon!!

Nu ska jag göra lite mysigt här hemma!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback