Spöken?

Förra lördagen så är jag säker på att jag la båda mina minneskort på byrån... Therese var nog vittne, till min eventuella förvirring! När jag skulle börja fota på kvällen fanns det bara ett minneskort! (så himla konstigt) 
Efter som jag har två kameror (+ några till) vill jag gärna ha båda minneskorten! Självklart är det stora minnet med 2 gb som är spårlöst borta! Mela, en vän har också upplevt det fotointresserade spöket!!

Idag har jag vänt upp & ner på lägenheten, framför allt byrån där de låg... tänkte kanske den har ramlat ner bland kläderna? Nope! Dammsugarpåsen är genomgången hela 2 gånger, bläää!!
Det blev dammat över allt, flera skåp & lådor blev rensade! Tvätten är vikt & undanlagd, det är nästan så jag kan ha besök ikväll! ;)
Jag har ramat in två bilder från vintriga sollefteå & hittat en mängd bilder på en mullig (& gullig) Susanne

Kommentarer
Postat av: Ida

Huvva!!! Spöken!!!!??

Jag tror nog att du ska ta den där tvåan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback