Skogstrollen

Första promenaden med min nya skogsgrupp! Vi sjöng namnsång & lekte björnen sover.
Barnen fick också välja ett namn för skogsgruppen. Förslag & sedan omröstning. Förslagen ser ni längre ner!
Vi hade en toppen stund, mysigt i skogen & skönt väder. Sötaste ungarna!

Hajen
Krocodilen
Björnen
Älgen
Kotten
Skogstrollen

Ikväll har jag lyckats med två promenader. Var hemma hos Fredrik en sväng för att ha hand om hans hem. Handlade lite på väg hem & har nu sett den grymma filmen Leo, som handlar om oproviserat våld. Grym film, så känns allt för verklig!
Hade nog velat ha lite sällskap!

Nu ska jag sova lite
Ha en bra Torsdag, snart helg!


 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh va bra att Ni tar med barna ut i skogen!! Det behövs verkligen i dagens samhälle!

Postat av: Sessan is bride to be

Tycker du? jag väljer nog ditt, för ditt går ju ändå att göra nåt åt det... det här var alldeles skrämmande =(

2009-02-05 @ 17:38:05
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Meryem

Hahah va söt du är gumman =). Ja jag försöker iaf, jag börjar komma igång men idag har jag inte orkat så mkt, har typ PMS och mina collage som jag försöker fixa just sucks å datorn crashar hela tiden =(. Dags för en ny lappis tror jag =)



Puss puss <3<3<3

2009-02-05 @ 21:31:45
URL: http://boootylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback