Jahapp

Fredagsfesten hos Maria var skoj! Det kom en del folk från hmm, spraydate! haha en aning komiskt tyckte jag!
En karl som jag haft lite kontakt med var där & slog oss tjejer på låren & rumpan! När det blev dags att ge igen satt en armband i vägen. Sjukt ont gjorde det!
Vi spelade sanning & konka, jag talade bara sanning! GuitarrHero spelades också, jag sjöng. Men singstar är så mycket roligare! Det var en galet komplett gäng... jag hade väldigt, väldigt trevligt!
Min natt blev dålig sömn (hihi) & nu ska jag göra ärenden i staden. Ska återkomma med bilder från kvällen, En piggare gång stund på dagen. Om jag hinner! Ska få bilder av Maria också, innan de bilduppdateras!
Merpo & jag ska ses på fika sedan får jag gäster! Kanske melodifestivalen! Känner ju flera människor som är i  publiken...
Hoppas ni får en toppen lördagkväll!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Meryem

Din lilla fegis :P, vågade du inte ta konka haha. Ska göra mig iordning nu, ses snart gumman!



Puss puss <3

Postat av: pojkmaffia

det var skitkul på festen o kul att du kunde komma! et ska göras om med samma människor för dsom du säger ett galet komplett gäng (förutom 2 st hehe men dom får inte komma då)

2009-02-08 @ 12:06:50
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback