Sociala veckan

Börjar få lite hem längtan, jag hinner inte vara hemma för än man ska utan för dörren- igen! Träna hinner jag inte heller.... :)
Har träffat massa männsikor denna vacka, åh mer ska det bli! Så nu jag ska slänga mig i duschen innan jag ska till Gia & Martin för att mysa med de lite smått!!
Arbetsveckan lider mot sitt slut åh vi har haft det toppen med få barn. Idag hade vi Mcdonalds med egna hamburgare!
Kreativiteten är på topp efter lite ledighet!

Dags att skynda mig iväg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Tihi... tack för igår =) Jag är hög av kärlek, helt sjukt... undrar hur länge jag kan leva på det här?? Läst igenom alla gulliga kommentarer på bloggen och jag blir så himla lycklig! =)



En tjej som har kommenterat flera gånger skrev "jag kan inte sluta kommentera... du är så vacker... "



Nästan så att man vill göra om samma sak en gång till, haha...



Kram kram

Postat av: pojkmaffia

gött o umgås med massa människor en vecka! då är det extra skönt när man kkommer hem i lugn o ro ;)

2009-08-07 @ 17:21:57
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback