Räkfrossa

Åh vilken underbar kväll jag hade med tjejerna. Vi åt skaldjursbuffé hos Nina! Lite ledsam tillställning, eftersom det var vår vän Meryems sista kväll i Linköping! Men jag tänkte nästan inte på det alls... för det hade jag för trevligt för! Men i dag blir det verklighet, flyttlasset går i dag! Andra vännen på mindre än en månad att skilja sig i från... det känns ju inget vidare! Men såklart kommer vi ses igen, med bubbel i hand!


Räkor...

...åh två kräftor


Uppdatering: Massa kramar senare är Meryem påväg på riktigt! Vi har setts flera gånger senaste dygnet & nu lämnade hon nyss min lägenhet. Sista kramen, för denna gång!
Det är bara önska mina söta vänner lycka till med livet efter Linköping!
Kommer att sakna Gia & Meryem!


Söta tjejen!
Bild tagen från tidigare i år.

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Synd att vi knappt hann ses innan vi drog, men inget slår ju ändå bröllopet som fick vara the big last thing för vår del i "Linköping"



Tack å hej Linköping! =) Vet inte om jag saknar Linköping längre... som sagt, ut med det gamla och in med det nya! =) Så nu är du välkommen in i mitt nya liv om du vill <3<3<3 Kram Vän

Postat av: Meryem

Hej vännen:)! Nu har jag äntligen installerat mig tillrätta och det tog ju sin lilla tid! Det känns lite konstigt att ha lämnat Linkan faktiskt, men jag vänjer mig väl:). Självklart ska vi hålla kontakten!, så lätt blir man inte av med mig thihi..whit bubbles in our hands:p.

Puss å kram på dig gumman<3

2009-08-31 @ 18:37:01
URL: http://boootylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback