Påskbravader

Fredag den spontana kvällen, det var en skojig kväll, med glada upptåg. Här kommer bilder från hela helgen.


 




Första bilden är på Maria & Nancy. Den andra är såklart pinglorna :)
Gick en promenad på dagen, den fotodokumentationen blev inte så bra! Så det får bli middagsbilder.




Påskmiddag på lördag, tillsammans med Maria. Vi bytte påskägg & sedan åt vi middag. Vi hade en underbar eftermiddag.
Sill, ägghalvor med majonäs & räkor, korv, köttbullar, potatisgratäng, sallad, vittvin & must.
Gotti Gott!


Förrätten, innan varmrätt & sill






Utgången blev på Harrys från 21-3.oo 
Lördagen blev minst lika rolig som fredagen, även om det blev ett långt besök. Kanske rekord,
Ingen kan påstå att jag inte har dansat i alla fall!
Hittas inga nya flörtar, ser man gamla! :)
Träffade även min gamla chef, rolig filur!
Har fått höra att jag ser snäll ut (av Steeve), full  ut på ögonen & är söt i lugg av en främmande tjej! Så himla rolig & helt underbart stört skön.
Det var väldigt mycket bekanta ansikten ute, trots att jag fortfarande kallar mig själv turist!
Har haft en toppen helg helt enkelt.

'



Söndagslunch med Sofie & Alexandra
Vi åt massa gott!
Det blev sedan glass på Bosses Glassbar, premiär 2oo9
Efter det promenad till Skägget
Har sovit & sovit på eftermiddagen.
Lite film, chatt & annat har kvällen innehållit

Helgens bilddagbok!
Natti


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vi hade sko som fan i helgen!

tack för att jag fick spendera påsken ihop med dig med! mys

men haha bildenr apå mig hahaha sexiga ;) fick inte någon av bilderna från din andra kamera igår såg jag idag så vi får göra om ;)

Postat av: Ida

Ser ut att ha varit en fin påsk för dig! :)

Plus att du är ju så himla fin själv!!

2009-04-13 @ 09:16:53
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback