Fotolycka

Nu ska vi se om jag lärt mig något idag. Ska kanske börja ta mig tid att skriva mer snyggt & noga?

På förmiddagen tog jag mig en härlig promenad för att fotografera & jag var helt lycklig när jag vandrade omkring!
Jag blev mycket nöjd med flera av bilderna. Det var precis lika kul att fota med systemkamera som jag förväntat mig. Det var ju första gången jag riktigt tog mig tid att fotografera med min Nikon & lära mig kameran lite på egenhand! Gick inte så lång promanad men jag var borta i över en timma! Fotande växter, staty, blommor, insekter & sniglar! Här är lite prov...







 


Kommentarer
Postat av: Elenor

Jättefina bilder!!



Kramar E

2008-09-14 @ 11:33:35
Postat av: Ida

Åh... jag vill också ha en ny kamera...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback