Bomässa

Idag har jag varit tillsammans med Jennie & Linnéa på bomässa! Det var på cloetta center & tyvärr blev jag lite besviken!
Det var ju mest för villaägare, så det var inte så inspirerande för mig! Jag trodde det skulle vara mer tapeter, möbler, inredning etc. Jag spelade Wiii där Eric stod med sitt företag. Just då kommer Gia, Martin & Merpo förbi... haha
Lite inspiration fick jag!! Ska göra en växtdekoration en vacker dag. Jag gillade de som fanns på utställningen och fick även lite nyttiga tips.

Jag beställde en ny telefon via The Phone House & det kommer på posten innom en tid! Hoppas den dyker upp innan jag åker uppåt, men det är tveksamt! Jag vill ju ha mina saker fort.... fast det tror jag alla vill!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback