Lördagförmiddag

Har jobbat väldigt mycket med jobbets dator under förmiddagen! Det finns ingen tid att göra det på arbetstid & vi har en deadline, kan man säga, typ! Det har varit ganska roligt att hålla på, men jag har totalt glömt bort frukost & att göra mig själv anständig! Ligger i sängen åh myser.. får ju saker gjort men känns som om dagen går för fort!
Sedan har jag också bråkat med min dator, fick inte i gång mitt internet! Fick till sist flytta USB-modemet... grrr!

Igår kväll hade jag singelmiddag med mig själv!
Njöt på riktigt av god hemlagad mat & tittade på Gréys Anatomy!
Somnade ganska sött efteråt!

Nu ska jag resa mig ur sängen, får besök senare idag! Vem vet vart det leder?

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad då för besök???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback