27 sepember



Den 27 september var jag tillsammans med Maria på Vintagemässan i Stockholm! 
Det var då min kamera föll till marken inför massa folk! 

De här två bilderna är tagna precis innan krachen, speciellt den till höger! Sedan hände dramatiken....
Nu är den hel & tillbaka i mitt hem!
Tack till Maria som lämnade in mitt objetiv & tog hand om min kamera!
Tack till Therese som tog tillbaka den till mig! Min kärlek...

Som jag sa till Tess på Fredagen: "Ska du, jag & min kärlek leka lite?"
Alltså fota! Resultatet finns i tidigare inlägg från helgen!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej vännen! Va skönt att du har fått tebax din kärlek! :) imorrn ska jag provjobba med Sofia!! Kram!

2008-11-11 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback