Galet...

.. nu har jag äntligen gjort det! Uppdaterat sådant jag tänkt & tänkt på länge!!
Åh så det blev, Nu ska jag inte blogga på hela dagen! Kanske i kväll ;)

Ska gå en snö promenad idag & hoppas på att karl hänger med!
Men jag har ju upptäkt att det inte blir gjort om jag ska vänta på honom- om det inte är hans initiativ att ta en promenad eller handla!
Fick erfarenhet av det i går... hela påskdagen ville jag åka & handla! Men igår jag det fin fint, för att Fredrik ville...
Vi skulel också gå en promenad för att jag ville, men det hände ju aldrig! Så nu ska jag sluta vänta & bara GÅ!
Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: Viika

Bara går! :)

Postat av: Ida

Jäklar var du legat i...
Ska kolla mer en annan dag.
Kul att du skriver mycket! :)

2008-03-24 @ 18:18:27
Postat av: Sessan

Åh vännen, du skriver!!! Dock heter det inredningsbutik och inte inrednings butik! Förlåt vän, men det var en rubrik =)=)=) Tyck om Sessan ändå =)

Vill ni frsn förfesta med oss på lördag?? Innan vi drar till Merpo?

PUSS

2008-03-25 @ 12:00:23
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Godmorgon söt! Nu har jag skickat ett mess till dig =)

2008-03-27 @ 13:31:03
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback