Frisör besök!

Jag börjar landa från gårdagens chock! :)

På förmiddagen gick jag & Ann en promenad längst Stångån! Det var vääldigt varmt!! Men välbehövt att komma i väg :)

När v i ändå var på rätt sida stan passade jag på att kolla med min frisör Emma om det fanns en tid hos henne! Det fanns.... var inte riktigt beredd, men samtidigt skönt innan man börjar nya jobbet!
På eftermiddagen skulle jag få komma tillbaka!

Jag gick hem, åt god lunch & tvättade mera tvätt (tar det aldrig slut?)
Sedan somnade jag utmattad i sängen!!

Tog mig i kragen & gick ner till Hairstyle!!
Där tog Emma hand om mig på bästa sätt!
Eftersom jag är hos henne ofta (i stället för en gång/år innan jag flyttade hit) är mitt hår ganska välmående!!
Det som fattas nu är lite fräch ny färg i håret! Det får bli en dag efter jag målat klart i köket :)

Idag har jag förövrigt städat & börjat måla! Whii...
Emelie & jag hamnade tydligen i corren i går, när vi var i Trädgårsföreningen!! Måste kolla upp det i morgon... Spännade!

Har också forskat i resan till Skåne, åh jag kan bara säga:
Ida, biljetterna till er har blivit dyra/ ännu dyrare!!
Åh det är ju tåget jag ska ta... dumma!!

Godnatt alla kära!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm.. vad trist med tågen.

Hur gör du då? Har du kollat buss? Fast det är ju lite drygt...

Vi vill ju gärna ha dig här :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback