Friskis

från förkylningen... tror jag i alla fall! Blandar ju lätt ihop med allergin!
Men jag känner mig tom, känner ingen lycka!! Känner sådan saknad....
Så lite hjärtesjuk är jag nog

Har varit i nya lägenheten & ordnat! I söndags tog jag barnen till mig & de fick titta på film, under tiden monterade fredrik & jag möbler! Jag höll på med en pall i evigheter! *fniss*
Sedan köpte jag en gigantisk familje pizza, minste killen skulle ha den största biten & åt sedan minst!
Ärligt, jag hatar min nya lägenhet! Har haft jag för bråttomt att flytta- än en gång!?
Men största anledningen är att jag tog den av ekonomiska otryggheten jag förväntar mig att ha! För billigare lägenhet får man söka efter! Men som jag sagt, den har potensial.... (stavas säkert inte alls så)
De finns de som har det sämre & då är det dyrare (tänker på stockholms boenden!)

Igår anmälde jag mig arbetslös... då är man där igen!
1 gång/år är jag där på besök! Kan jag få slippa det i juni nästa år & för all frammtid!

Jag tror det blir bra till slut!
Puss till er alla

Kommentarer
Postat av: Ida

Ge det lite tid vännen min...

Finns här om du vill prata!!

Kram

2008-07-01 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback