Julen i Norrland

    
julgran
   Granen hemma i
Linköping

                                                     
Vi tog vår packning & åkte uppåt mina hemtrakter under härliga julhelgen!
Fast först gjordes mellanlandningar i Nyköping, Härnösand, julafton hos farmor i Bollstabruk, sov i kramfors för att sedan vidare till Anna i Solllefteå där vi sov i 2 nätter!
Anna, Fredrik & jag gick ut på Juldagen tillsammans med sollefteås 18-20 åringar! Hur i hela friden blev det så här...? Tydigen var återvändar "träffen" på ett annat ställe (som var tillfälligt öppet för det endamålet)
Jag var så besviken & lite arg så jag bara skrattade då & då! Hittade väl 1 person jag kände... Hade ju tänkt några stycken fler :)
Mitt bankkort gick sönder också, väldigt passande!
Det var kul ändå, Anna var nöjd med musiken, såå vi röjde med alla andra på dansgolvet! Hihi Stackars Fredrik....
Det kändes fint att vara i sollefteå, det hade hänt lite nytt! Träffade några gamla vänner...
Det var trevliga dagar, vi åkte hem på Torsdagen eller stockholm stannade vi! Chaffisen fick feber på vägen!
Så Nicke (freddes bror) bjöd oss på go middag & lånade ut sin säng till oss!!
Fredag äntligen hemma, åh dags att förbereda nyårsafton!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback