Fredags städat!

Jobbade till kl 12.30 idag! Sprang in på JC & cyklade sedan hem!

Sedan började min städning!
Först och främst var vi på soptippen åh slängde massa saker bla. min gamla dator!
Sedan åkte vi på pizzeria där jag fick i mig en halv kebab!
Väl hemma fixade jag en beställning till oriflame!
Efter det har jag städat & donat! Känns väldigt bra!
Tänk att vi också kan ha ett fint hem!
Ny tv har vi också, så jag vill titta på film men är tyvärr mycket slut i hela kroppen!
Sussa tidigt, tråkigt men så får det bli!

Hoppas på att jag får träffa Ida & Sara i morgon! På grund av så kallad storm så blir kanske Idas tåg blir inställt!
Sara vet jag inte hur hon tar sig hit!?
Håller tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej Söt! Du, kolla in vårt slott =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback