Resedagbok dag 1 & 2

Resan som startade kl 4.oo från Linköping slutade lyckligt! Jag var inte lika galet nervös som jag trodde att jag skulle vara! Jag behövde nästan inte köa alls (bara en gång av 100) & allt bara flöt på! Jag behövde inte kommunicera på ett konstigt språk, jag överlevde helt enkelt! Pappa hämtade mig precis som lovat!

I Seven Oaks var resten av familjen på plats!
Tillsammans åkte vi för att handla mat & resten av dagen tog vi det lugnt!

Söndagen var toppen
Jag tog en promenad i en underbar park med fullt av vackra rådjur. Jag var helt saling & gick där med stort leende på läpparna! En del rådjur var skyggare än andra, & de andra kom jag läskigt nära! De har ju endå horn att stångas med! Självklart var kameran med men jag kan inte lägga in mina egna bilder! Men det hindrar egentligen inte mig att visa er.... det går ju att hitta bilder på det perfekta nätet!

 





Lite senare på dagen åkte vi till en väldigt mysig stad & strosade runt i en gameldagsmiljö med vackra kyrkor, byggnader, ruin & butiker. Jag njut verkligen & fyndade! Mitt ena fynd var en klänning som jag tittat på dagen före, men inte varit intresserad av... den var på rea & dessutom blev den mera nersatt pga. av trasig kedja! Så 120 kr för min nyårsklänning som pappa lagade på kvällen.
På kvällen kom Robyne tillbaka efter att ha tillbringat tid med sina bröder. Och även Sheryl & David tittade in hos oss.
Vi åt middag & senare tittade Robyne & jag på filmen "Shall we dance" 

Om en stund tänkte jag ta en promenad ner till stan, En mycket charmig stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback