Nikon D60

Tänkte presentera min kamera, den är en senare & nya version av d40x! Och eftersom jag var sugen på den redan förra sommaren så var det ett snabbt beslut när jag väl fick för mig att shoppa kamera! Efter lite manualläsning & provfotningar är jag ganska nöjd! Jag är väldigt glad över mitt köp- Äntligen!! Den känns lätt & bra! Men jag har mycket, mycket att lära! Här nog kanske möjligen tänkt att gå en fotokurs i höst för att få ut det mesta möjliga!!
Kanske kan skapa några nya kontakter på så vis också!!
Det lilla jag kan om min kamera, det lilla det kan jag rekomendera varmt! Så Sofie, du kan mycket väl fundera över en lite Nikon!!

Jag har testat porträtt & macro, men det är svårt!! Tanken att jag i helgen ska ta mig tid att lära känna kameran!
Om jag finner ork så packar jag väskan & cyklar iväg på fotoäventyr!! Men jag har också lovat mig att ta hand om kroppen & själen! Så det kanske blir lite försiktig fotografering!!



Nikon D60, fotat med min Casio

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

haha då får du ta o lära mig sen efter din kurs ;)

Postat av: Sofie

Hm ja.... svart val... du sager Nikon, Tessan (barktrollet) sager Canon... min forra systemkamera var ju dock en Nikon, och den var ju bra... Det skulle ju dock underlatta om de hade nagra fotoaffarer har nere... Blir nog internetkop...

Du far beratta mer om hur kameran ar vartefter!! :) KRAM

2008-09-03 @ 02:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback