Mitt Helgmys

På fredagen var det vänner kväll! Det blev en trevlig helkväll med många samtal om det ena & det andra!
En bra & lugn start på helgen! Roligt att se den nya Meryem... så fin! Tjejerna bjöd på dryck & snacks, det var bara luta sig tillbaka & njuta av sällskapet! Jag bjuder på den enda bilden från kvällen!



Gia Jacob & Meryem


På lördagen hade jag ingen ro att sova, som vanligt! Plockar lite i lägenheten, sitter vid datorn & gör lite beställningar!
Åker senare till Ikea (som alla andra gör en regning dag!) & handlar massa!
På coop köper jag saker till köket & färg för ett målarprojekt! På Ikea köper jag hallampa, hyllor, glas, handdukar...
Jag köper också en dvd-spelare & en taxiresa hem! Väl hemma känner jag mig sjukling, går därför & handlar nyttigheter på Ica! Mumsar i mig varm soppa & efter det somnar jag i sängen! Fredrik kommer över med saker jag behöver...

Ensam igen så tar jag ett glas vin, värmer en paj & kryper ner i soffan för att titta på min Greys Anatomy säsong 3
En perfekt lördagkväll! Ganska skönt att bara vara själv!

Här sitter jag igen, uppe med tuppen! Vad är det för svårt med att sova??
Idag är tanken att jag ska måla, sätta upp hyllor & göra annat vettigt! sedan ska jag också se till att vara frisk, för i morgon är det ny arbetsvecka!




 

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag fick bara muppiga bilder, så det blev nada pics....



Oj så trött jag är idag... jag och Merpo gjorde nada igår!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback