Utmaning Badrum

Gia har utmanat mig att fota i badrummet!
Vårt badrum är ju inte klart än, men jag tar på mig utmaningen med nöje!! 


                                        
                                        

Här är mitt delar av mitt badrum!
Jag gillar inredningen, den är mysig, tänk om man kunde hålla den städad & fin också!!

I korgarna har jag olika masker, scrub, handskar, tvålar & annat smått o gott
Sedan är det stenar, snäcka & ljus! Min sparade shower från norgetiden!
Jag säljer ju oriflame så jag har samlat på mig en del produkter & dessutom blivit en duktig tjej & änvända de flitigt! Du ser ansiktsmjölk & rengöring, ansiktskrämer natt- & dag, ögonkräm, massageoil & lotion!
Fredrik har också en del från oriflame for Men!
längst ner (på bilden) har vi hårvård & snygga parfym boxen!

Jag fick post i dag, en värmade hälsning från thailand!!! Trevligt!! Saknar min vän, men vi ses om inte allt för länge (beror på hur man ser det)!! Pöss på dig & tusen tack för kortet!!!

Nu ska jag laga mat, mycke senare än normalt!! Kurrar i mig...

Tess, min vän!! Jag vill se dig blogga!!!!

Ha en trevlig helg, mina kära...




                                      puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Nice Girl!! Roligt med utmaning! Tänkte på dig som inte vill blogga din fina lägenhet! Vad gillar du vår nya vägg??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback