södra Sverige

Allt började för en vecka sedan! Då började jag packa min väska för att resa uppåt!
Onsdagen åkte jag till nyköping i buss.Vandrade där i flera tråkiga timmar.... hittade inget skoj!
Kära Carmen mötte upp mig & tillsammans gick vi på stan innan det var dags att gå hem till henne!!
Kvällen blev ovanligt intressant! Tonfisk -& baconsås (?) med Nudlar, sedan gick vi ut för att med våld försöka ta ut en bilsterio!! Efter det åkte vi på ett häftigt äventyr- Bilskroten!! Längre kom vi inte... hihi

På torsdagen reste vi tillsammans med tåg ner till skåne... det ver trevligt!
Jag fick se lite film från tåggrannen min som kikade på DVD! Extra lång trailers på två filmer....

Vi blev försenade till Hässleholm, där stod mina söta vänner & väntade på mig! Tillsammans satte vi oss för att vänta på soffan... Så snart alla var samlade gick vi för att äta pizza! Tillsammans med Wilmer & Oskar också! 
Timmar av sysselsättning.... i hässleholm

På kvällen fick vi chans att umgås massor med Lilla Wilmer!
Det var paketöppning, badning, bollkastning, bokläsning, mys... rolig kille!!

                                   image191

Vi avslutade med scones, marmelad & te

På fredagen åkte vi ut med bil på äventyr! Nu var det bara vi tjejer, lilla & stora grabben åkte norrut!
Vi började med Frukostbuffé i byn & det var hellyckat!
Lite shopping på IcA inför kvällens grillning!
Sedan tog vi bilen ut på Skånevägarna.... först var det Kivik, sedan var det stenshuvud där vi hade vår picknick,  sandstranden, sandhammeren och Alesstenar

   


   

Stenshuvud, det är obeskriligt hur mysigt vi hade det...

  

Sandhammaren

  
Ales stenar

Min tripp blev ju kort som alla vet! Det var jättesynd, men jag fick ändå uppleva en fantastiskdag tillsammans med mina kära vänner från sveriges avlänga land!
Vi bilade hemåt & tog upp Frida i Kristianstad & det blev grilltime....
Vin, skratt & jättegod grillamat... det var vår kväll!!!

  

Dagen efter åkte jag hem, galet tidigt! Jag är glad att jag valde att åka, men lovar ska aldrig vara dubbelbokad igen!
Några av bilderna retas med mig, åh jag har gett upp!
Stockholms historian kommer senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback