Fick jobbet!!!

Det känns ganska bra livet, ändå!!
Det blir ljusare i bland! Sökte jobb, fick gå på intervju i hmm, tisdags & på onsdag fick jag veta att jag får börja jobba!
Minns att jag tänkte under min mini promenad i området: "Åh så fint, här SKA jag jobba!" 
Undra om det var den tanken, eller kanske interjuven...? Kan man fundera på!
Känner mig så glad!
Onsdagen var en riktigt bra dag!!

Ska väl städa, pyssla & slå in paket i dag!
Imorgon ska vi på 1 årskalas! det ska bli jättekul!!

Nu ska jag äta lite frukost, gå ut med mr. knäppis (hunden) & sedan är det farbror doktor som gäller!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis till jobbet!!! Hoppas du får en fin dag!! Kram kram

2007-01-25 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback