köttbulls race...

Det har gått i supersnabb fart när jag gjort mina fina runda köttbullar! Hoppas de smakar gött på julen också...
Skulle vilja fota hur mitt galna hem ser ut, men jag törs inte! nu skulle bara säga: "äh det där klarar de inte!!! inte till julaftons morgon i alla fall..."

badrummet behöver
.... två kaklade väggar
... duschvägg alla dusch tillbehör
... handfat & blandare
... toaletten behöver hamna i badrummet i stället för i hallen
... krokar & hyllor ska dit!

Köket
... skulle ha tapetserats & målats (det ska inte hända innan årskiftet)
.... stolar ska till vinden
.... Hylla ska byggas, så resten kan packas upp
.... det ska bli allmänt städat

sovrum
... bara tavla/tavlor ska upp + gardiner
.... & lite fin städning

vardagsrum
... hmm städning
.... & framtrollade benno cdhyllor... (vi skulle vilja bojkotta ikea- just nu)

Förutom ALLT detta....
...hitta gemensamma julklappar till våra gäster (älskling familj)
... Göra julfint & julgott!!!!

En del saker ska rymmas på vinden & andra saker ska till SOPTIPPEN
Inga foton, men det blev punkter...

Hjälp!!!!

Nä nu har jag inte tid att knappa här... måste fortsätta!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback