bästa träningen är den som blir av

Sov morgon, efter en delvis vaken natt. Var orolig i kroppen. Kokade några ägg & under tiden gjorde jag mig i ordning för att cykla ner till gymmet. Fullkomligt älskar cykeln. Den tar mig snabbt lite överallt, men mest till arbetet & till träning. 
Fortsatte cyklingen på gymmet. Skulle ha styrketränat också men kände att det kunde blivit stressigt med tiden till frisören. Och i efterhand kändes det rätt. Är ju inte helt 1oo efter förkylning & värken i skuldran / nacken. 
Tränings lycka efter tre pass i veckan, ett längre med löpning & fokus på mage/ rygg, två 3o min cardio. Alltid något!!  Siktar på en bättre kommande vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0