Två söndagspromenader

4 september 2o11
Promenad längst Tinnerbäcken, forsen i stan & trädgårdsföreningen 


Inte helt bra bild, men mitt sätt att visa hur vackert Linköping är :)



Lite sommar lever kvar i trädgårsföreningen




11 september 2o11


Min promenad vän, det är andra dejten vid Tanneforsslussar




älskade vattendroppar
Ett favoritmotiv att fota

En bit av en bro, en minibro




mini mini snigel
Snacka om lilla snigel, akta dig

höstlöv


Manuelfokus blev lek & ofokuerat, precis som jag känner mig!!

I två timmar var jag ute & gick, var borta i minst 2, 5 h.
(Handlade, fotade & väntade på mindre regn)

Godnatt alla fina människor, ni är underbara!
Ta hand om er & en ny bra vecka!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0