♥ Nystart i hälsans tecken

Välkommen till min blogg om hälsa & välbefinnade

Förra söndagen var det dags & jag bestämde mig... Tack vare att jag chattade med en vän i skåne!! Vi har viljan, nu ska det bli verklighet!
6 dagar har gått, även om jag inte gett 100 % är jag stolt!
Veckan har varit nyttig & energirik! Känner mig peppad, men behöver fler ute i världen som har samma vilja....
Ska vi hjälpa varandra?

På måndagen var vi på bio utan snacks & bara vatten! Veckans last & enda sug: mörk choklad!
Min vän Sara har fått med på en promenad...


♥ Drukit naturdiet
♥ Drukit smoothie & ätit gröt
♥ ätit vitaminpiller, frukt åh grönt
♥ Köpt en våg & tittat på stegräknare
♥ Mätt min kropp, lår, midja, byst
♥ uteslutit kolhydrater nästan helt
♥ gått 3 promenader under veckan
♥ lagat nyttiga middagar till mig & min kärlek

Trackback
RSS 2.0