Lämna mig inte

Min trogna kärlek håller på att lämna mig. Vi har varit med om mycket tillsammans. Under en resa tillsammans i huvudstaden blev vi lite osams, men efter en tid repade sig vårat förhållande. Med hjälp av vänner blev allt som vanlig. Som om inget hade hänt. Under våra tre år har vi varit på äventyr, resor & korta turer. Förra sommaren kom ett till svek... Det var bara att bekräfta hans behov. Nu har vi haft det bra i snart ett år. Händer det saker min lilla kärlek är inte sig själv. Uttrycker sig annorlunda. Ja vill inte ha det så.... Svik mig inte nu, lämna mig inte!
Min kamera låter annorlunda, håller den på att lämna mig!?
Den fungerar precis som vanligt, men med nya ljud!


Blåser liv i älskling!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha bra skrivet! Men tråkigt med kameran :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback