Kan inte hålla fingrarna i styr!

Måste skriva av mig! Jag har tittat på grannlägenheten & jag måste säga att jag tycker om den! Kanske vill jag måla lite, men annars är den toppen! Om man tänker på vad jag har, framför allt!  Jag tror, jag har bestämt mig!!

Min 1,5:a med kokvrå:
Mysig, men trångt kök.
Matrummet som ommålat är väldigt mysigt & det kommer jag sakna!
Sov-/vardagsrum är stort & bra, men blir störd av ljuden utifrån allt i från onyktra babbliga människor, till folk som cyklar in i väggen & självklart den trafikerade gatan!
Badrummet är väl okej & hallen är så mysig! Min fina hall :)
Lite inbyggd förvaring!
Min lilla lya har blivit riktigt mysig! Kommer att sakna den, men värdesätter ett till rum!




Bild från mitt kök

2 rum & kök:
Stor & bra, men omysig hall (måla)
Ett Riktigt kök, en hel gamal spis & praktiskt!
Städskåp!
Fult kökskakel, är lättfixat av mig,  hantverkaren!
Balkong från sovrummet.
Ganska fin lila fondtapet i vardagsrummet
Rummen i perfekt storlek
Mycket mer förvaring
Bara ca 500 kr mer i hyra!

Inga foton tyvärr.... jag skulle men när han kom tillbaka för att laga min toa hade han inte nyckeln med sig, vilket jag hoppats på!

Här går det fort fram! Jag lovande hjälpa till att hitta en lägenhetsinnehavare till denna! Så jag har ringt  på en blocket annons, då en läkerstudent behövde boende! Jag var ärlig & sa att jag inte bestämt mig, men hon ska komma över för att titta på den i alla fall! I morgon....
Ska jag flytta så blir det månadsskiftet, tidigare eller senare! Ska ju till bästavännes kalas den sista, så det är tajt! hihi
Åh vad mycket bra som händer!! :)
Fast... vänta bara på nästa inlägg!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du ska ha den!! :) Jag kan hjälpa dig att måla den här gången! ;)

Postat av: Ida

Klart du ska ha den!!! :)

Så blir det stooor plats till mig när jag kommer och hälsar på ;)

Säg till i lite mer god tid denna gången om du ska ha målarfest...!!

Puss

2009-01-21 @ 18:54:31
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback