Julafton 2oo9

Min julafton började efter midnatt, med julklappsöppning! Då fick jag en parfym med shower creme & en bok
På morgonen blev det frukost nummer ett & sedan åkte jag in till stan, hem till mig!

Hemma hos mig blev det julmysigt & förberedelse för frukost nummer två. Min frukost gäst var Sanna, åh vi åt skinksmörgås, tomtegröt & ägg! Sillen fick jag alldeles för mig själv. Gött!

 

Sanna & jag hade väldigt mysigt när vi pratade om livet
När Sanna åkte på sitt släktfirande kröp jag ner i sängen en stund & senare tog jag en promenad.

Hittade lite shopping, Grey´s Anatomy 4
Jippi, min julafton är räddad!
Eller?
10 min i första avsnittet ringer de på dörren
Jippi, det blev en julaftonskväll med sällskap!

Hoppas ni hade en underbar jul, för det fick jag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback