Ny omgivning, nytt hem i ny kommun.

Jahapp, ny kommun!
Igår öppnade vi dörren till vårt hus. Ett nytt kapitel i livet. 
Jag har blivit sambo med min Pierre. I Mjölby kommun, Mantorp.

Spanar efter löprundor, fin natur & promenad stråk. 
Jag tänkte behålla mitt medlemskap på actic i Linköping. Men har börjat kolla på alternativ till träning, yoga & innebandy. Försökte leta upp löprundor i närområdet online, det finns inget. I kommunen, men inget utan att pendla. Men jag får utforska själv, börjat att observera lite cykelvägar. Det blir en utmaning att upptäcka till fots. Vilket i sig blir spännande i sig.

Innebandyn har jag kollat upp & det har funnits ett vuxenlag. Innebandy på vintern och fotboll på sommaren. Det skulle vara så roligt att upptäcka igen. I alla fall min tonårs idrott, innebandy. Jag var ingen stjärna på fotboll, inte ens i regnstövlar. 

Drömmer om mitt lilla hemma gym. 
Livet som husägare på stor tomt blir nog motion bara det. Haha 
Men jag tänker, först löpning, sedan arbeta. 
Det är också en dröm. Och ett mål! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0