December's första!

Andra träningen under december var igår. 
Igår var jag laddad att träna. Det bästa med att ha tidspress är att jag blir ofta imponerade sugen på att ha svettfest. 
Först crosstrainer I mellanmjölk temp. Lagom är ett fint ord. 
Sedan blev det löpning, mindre lagom. Blev så varm, men så lycklig.
2 km senare, några dl vatten & ombytt så var jag klar för middag & bio med min vän Linda.
Just det körde några få övningar för axeln plus stretch. En anledning till att vara stolt. 
A star is born. Sevärd men med ett slut jag inte var redo för och ännu mindre beredd.

Så lyckad tisdagkväll! Tacksam för mina vänner. 
Första inlägget i December. Enligt statistik skulle det kunna vara årets sista. Fnissar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0