1o spontana ogenomtänkta punkter

Tusan, vad svårt det ska vara! 

Ett.  Hitta en lämplig rubrik 
Två. Förstå hur saker och ting hänger samman. 
Tre. Skapa bättre självförtroende och självbild
Fyra. Förstå skillnaden. På riktigt. 
Fem. Skapa mål och följa den 
Sex. följa planen
Sju. tro på sig själv 
Åtta. Öppna upp sig men hitta balansen med att försöka få förståelse, pushing & styrka från mina nära. Utan att låta ledsen, besviken & otacksam. 
Nio. Förstå själv att det är detta jag vill 
Tio. Förstå att det är bäst för mig. För mitt egna bästa. 

Hur svårt ska det vara? 
Detta är generellt livet mitt liv 
Men just nu träning, hälsa & körkort (jag förstår mindre än vad jag trodde) 

Bara jag kan förändra livet till det bättre!  

Bara jag! Inget jag kan kräva av någon annan. Det jag kan göra det är att be om hjälp på vägen. Och kanske någon har samma väg att gå. 

Nu ska jag ta tag i dagen, om 8 min ska jag lämna hemmet. 

Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0