Nyårsdagen: internationella pizzadagen! Check!

För några år sedan var jag min egna förebild. Jag hade innan det nya året skulle börja handlat hälsosamt till kylen, frysen & skafferiet. 


Nu hann jag inte det, ingen storhandling och inget rensade av bäst-före datum ur skafferiet. Vad hände, blir man inte klokare med åren. 

Förra året så blev jag inte redo att förbereda detta året. Kan jag skylla på det. Så idag traditionsenligt med pizza och film. Hela långa dagen. För resten av Sverige gör så. 
Vadå grönsaker i ugn?  

Jag önskar att det vore min första och sista pizza i år. Men det är ett löfte jag inte kommer lova. 

Inom kort kommer förväntningarna på det nya året. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0