vecka 3


kostschema frulle: gröt och två ägg
 
Summerar veckan med en del promenader till och från arbetet. Och endast två träningspass, då bara det ena kändes riktigt bra. Fredagen blev ett pass med favorit övningar för ben och rumpa, knäböj, utfall, kb swings & Lördagens pass var tanken också sådan.  Just för att ge kroppen en nystart. Men lördagen så hade jag inte samma goda härliga inställning.
 
 
Blev aldrig sjuk, men kände mig inte helt bra på hela veckan.
Var på sjukhuset för att ´testa muskler och nervfunktioner. Och på kvällen som kom var min höger överkänslig, jätte kall & kroppen kändes utslagen.
Nytt schema och vardagen gjorde denna veckan lite krånglig. Men det känns bättre inför vecka 4. Tvätten r nytvättad och matlådor ordnade, i stort sätt klara.
Längtar till nästa helg, en weekend i Skåne med vänner. Får väl se vilka galenskaper det blir då.
Det blir en härlig vandring på lördagen, god mat & tanka mycket energi.
Snart dags att säga god natt!
Så jag önskar er sköna drömmar & en bra vecka.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0