promenader i stället för gym.

Förkylningen fångade mig på riktigt. Men det hann bli ett bra pass i veckan, men sedan utbytt mot promenader och ett (omedvetet) intervallpass i tre kilometer. Det blev promenad på nyårsafton, idag men även några flera tillfällen under de två sista veckorna i december. Vardagsmotion plus en promenad på två timmar kvällen den 22 december  
I morgon ska jag & min vän Linda träffas för att vara ute i naturen med var sin kamera.

När jag är förkyld går jag ofta all in på vila men har hittar några promenad tillfällen & det känns så fint att kommit i rätt riktning. 
Tinnerbäcken, och en bit in i skogen. 
I cirka 5 km 

På nyårsafton såg jag delar av löpargruppen BABY runners. De skulle springa i 9o min. 
Blev sugen på att vara med i gemenskapen men är för otränad & kände mig inte tillräckligt kry då. 
De hade skålat med bubbel och dukat fint utomhus. Härlig idé. 

Idag var jag ute i snigelfart i 4 km. Lite rädd för mörkret... Så... Typiskt! 

Godnatt till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0