Lördagens kvällspass

 
Om jag hade vetat att min träningslust inte skulle infinna sig alls igår, så hade jag stannat hemma. Men väldigt ofta vänder känslan & träningen blir rolig. Men hur ska man veta?
Däremot så passade jag på att köra marklyft som jag länge dragit mig för. Både marklyft och bänkpress tycker jag inte om att köra själv. Jag har aldrig någonsin kört bänkpress helt själv innan. Marklyft tycker jag egentligen bara tar emot bara på grund av att jag  inte känner mig säker på tekniken. Bänkpress hade jag inlagt i schemat i början av veckan. Vågade inte ens skriva om vilka känslor jag hade den eftermiddagen... Det var omtumlande att testa nya träningsredskap. 
 
Det bästa med träningsschema är att testa nytt. Det sämsta är att jag läser innan till & testar nya saker jag aldrig kanske hade testat annars, för mig tar det då lite extra tid. Men att testa nytt betyder utvecklig. Det har krävts mod. Att våga & inte släppa taget (bokstavligen & bildligt).
 Det gillar jag, känslan att våga & därmed utvecklas, kanske mest det mentala. 

Försöker ladda för nästa pass 
Utan ägg i magen. Hade ingen koll på kylskåpet inför idag. Ojsan! 

Ha en bra söndag. 
Jag ska träna, sedan ha tårtkalas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0