senaste träningen & varför den blev den senaste

Mitt senaste träningspass var i lördags. Ett triceps & Bicepspass som var både roligt & lyckat. 
Det känns så himla roligt att hitta nya övningar som passar mig. Försöker träna upp finmotoriken i höger handen för att kunna köra fullt ut. 
Är fortfarande lite rädd att tappa en vikt & därmed tappa kontrollen. 
Anledningen till att jag inte tränat för att andra saker kom emellan. Söndagen grillning med vänner i en liten skog. Fyra av tre gjorde sig illa i leken & jag var en av de. Vågade inte springa eller träna i det fina vädret då... 

Igår tänkte jag motionera på gymmet men arbetsdagen blev lite längre än planerat & skulle även tvätta lite. Alla vardagsmåsten som drar ut på tiden. 
Men idag hoppas jag på ändring. 
En Celsius fick ta hand om min trötthet i morse. Jag som nästan har slutat... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0