onsdag + torsdag

Vaknade på morgonen & mådde så väldigt bra. Så med massa energi stod jag 35 min senare på crosstrainer på gymmet. 
4o min senare gjorde jag mig ordning i omklädningsrummet. 

Rygg, baksida axlar på onsdag. Har haft ryggont i veckan som förra hösten. Oftast kommer det från kära lilla rumpan. Den behöver mer kärlek & ömhet. Undrar om årstidsskifte påverkar? 

Körde lite viktökning på flera maskinerna. 
Kände både energi & kontakt. Ett lyckat pass jag höll på att bryta för att hungern ville ta över. Men fick oväntad kraft. 

Igår körde jag ben, det blev också ett bra pass på dryga timmen. Var så sugen på ett bra pass så jag glömde bort uppvärmningen.

Promenad hem längst vår fina, Stångå i Linköping. 

Det går bra nu. Det känns bra från topp till tå. 
Och nu är det fredag. Vilodag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0