en bra helg!

Lördagen bestod av träning, en stund på gymmet efter en längre promenad. 
På gymmet körde jag rumpa & mage. Automatiskt blir det ju även ben som jag även hade på mitt senaste pass i torsdags med fortsättning på fredag morgon. 
Benen tröttnar snart om de två inte får vila. 
Trots fokus på rumpa & mage så sitter träningsvärken kring skulderbladen. Gjorde några spontana chins + att en kille på gymmet visade mig en magkrossare som man hänger sig i vid chins. 
 
På kvällen 5 km löpning 26.49 
I morse blev det löpning i 5 km, 26.45
Det kändes mer trötthet i kroppen & så var jag jättekall. Fick väl upp farten vid 2 km..
Sen kom jag hem för att baka & har summerat denna söndag som en bra dag & helgen har gått i hälsanstecken.
 
Nu skönhetssömn 
Godnatt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0