premiärmilen

Förra året sprang jag en bra tid på premiärmilen. Under 57 min trodde jag att jag aldrig hade gjort. Inte efter heller. 
I år stannade den officiella klockan på 1,12 minuter. Första bud på resultatet var 1 timme & 37 sekunder. Efter gyttjebrottning (fall i lerig omväg) & krångel med tävlingspapperet (nummerlapp) på magen. 
Jag har ju typ aldrig haft så dålig tid på milen. Fast min inställning var positivt, kanske levde mycket på förra årets fina minnen av loppet. Vädret var inte minnesvärt 2o15, Regn och rusk. Men jag tycker det är riktigt häftigt att springa samma lopp två år i rad. 
Ett trevligt lopp på djurgården. Glada människor, unga som gamla. 

Nu sova, försent som vanligt. Men jag och träningsvärken ligger under täcket. Myser, men snart uppe med tuppen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0