En vecka som officiell Linköpingbo

Inledde min semester med flytt till Linköping, men sen spenderade jag nästan hela veckan i Stockholm. Lite packning, inköp av tex ekologiska produkter & sista träningspass i stockholm / Älvsjö. Ett pass med bästa Alexandra. Eller det blev ju faktiskt två pass på samma dag & effekten blev träningsvärk i flera dagar. 
Vädret tillät inget turistande, sprang utomhus två gånger och ganska mycket träning men var knappt någonstans. Ville ju se Stockholm.
Men det var mulet samt regn under hela veckan & fredagen så regnade det nästan konstant. 

Veckan som varit blev också träningsfokus. Men fortfarande ingen löpning. Söndag - lördag har varit ordentlig genomkörare av kroppen
Idag har jag haft en dag med mentalträning. 
Först behövde jag vara ensam för att träffa en vän med familj, tillsammans med en kär vän. Och efter den stunden så sammanfattar jag med två ord fuck cancer. Somnade i tårar. Tänker på lilla familjen. Men trots ordet cancer så var det lugn & fridfullt stund med charm. Och viktigaste var glädje & skratt. 

Om några dagar får jag flytta in hos mig. 
Då börjar utomhusträning, bars- & mellis tillverkning, matlådor etc. 
Har inte tillgång till allt jag behöver just nu. Men sedan så, lite ordning & reda. 

Postivt framtidstänk!! 
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0